Bij Assurant zoeken we uit waar bedrijven en consumenten tegen aanlopen en zoeken we naar oplossingen. We hebben de reputatie dat we nieuwe ideeën op de markt brengen die inzicht in concurrentievoordeel omzet. Met tientallen jaren ervaring zijn we goed voorbereid om te anticiperen op de uitdagingen van onze klanten en kansen te ontdekken om hen te laten slagen. Het zijn onze kernwaarden die ons herinneren aan wat het belangrijkst is.
ONZE KERNWAARDEN

Onze waarden bepalen de manier waarop we onze klanten ondersteunen en met elkaar samenwerken

Gezond verstand

We zoeken naar simpele, duidelijke oplossingen die onze klanten en consumenten gemak bieden.

Goed fatsoen

We handelen met integriteit. We behandelen anderen met respect, beleefdheid en vriendelijkheid. We zijn eerlijk, transparant en toegewijd om het juiste te doen.

Innovatief denken

We zijn nooit tevreden met de status quo. We zoeken diverse perspectieven en gaan voor de uitdaging. We geloven dat er altijd een manier is om verder te bouwen op onze ervaringen en successen.

Uitzonderlijke resultaten

We focussen op bruikbare oplossingen die meetbare resultaten opleveren. We benaderen elke uitdaging met een gevoel van urgentie, ernaar strevend om elke verwachting te overtreffen.

three assurant employees working at a Habitat for Humanity build sanding walls

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Assurant is betrokken.

Onze kernwaarden - gezond verstand, goed fatsoen, innovatief denken, uitzonderlijke resultaten - bepalen onze handelingen bij Assurant. Deze waarden inspireren ons om een verantwoordelijk bedrijf te zijn.



Meer informatie
Geschiedenis
Meer dan een eeuw dienstverlening. En nog steeds sterk.

Het begin van Assurant

De wortels van Assurant gaan terug tot 1892, toen LaCrosse Mutual Aid Association begon met het aanbieden van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Lacrosse veranderde de naam later in Time Insurance Company.

LEADERSHIP


"Assurant heeft een geschiedenis van goede samenwerking en een can-do houding die onze waarden elke dag in de praktijk brengt."

ALAN B. COLBERG

CEO




Alan Colberg_2117_large_print_adobe98_flipped

Het zijn niet de spullen die we beschermen. Het zijn de momenten en herinneringen.

Meer informatie over wat we doen.