ONZE KERNWAARDEN
Onze waarden bepalen de manier waarop we onze klanten ondersteunen en met elkaar samenwerken
Gezond verstand
We zoeken naar simpele, duidelijke oplossingen die onze klanten en consumenten gemak bieden.
Goed fatsoen
We handelen met integriteit. We behandelen anderen met respect, beleefdheid en vriendelijkheid. We zijn eerlijk, transparant en toegewijd om het juiste te doen.
Innovatief denken
We zijn nooit tevreden met de status quo. We zoeken diverse perspectieven en gaan voor de uitdaging. We geloven dat er altijd een manier is om verder te bouwen op onze ervaringen en successen.
Uitzonderlijke resultaten
We focussen op bruikbare oplossingen die meetbare resultaten opleveren. We benaderen elke uitdaging met een gevoel van urgentie, ernaar strevend om elke verwachting te overtreffen.

Maatschappelijke verantwoordelijkheid
Onze kernwaarden - gezond verstand, goed fatsoen, innovatief denken, uitzonderlijke resultaten - bepalen onze handelingen bij Assurant. Deze waarden inspireren ons om een verantwoordelijk bedrijf te zijn.
Meer informatie
Geschiedenis
Meer dan een eeuw dienstverlening. En nog steeds sterk.
Het begin van Assurant
De wortels van Assurant gaan terug tot 1892, toen LaCrosse Mutual Aid Association begon met het aanbieden van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Lacrosse veranderde de naam later in Time Insurance Company.
LEADERSHIP
"Assurant heeft een geschiedenis van goede samenwerking en een can-do houding die onze waarden elke dag in de praktijk brengt."
ALAN B. COLBERG
CEO
