Assurant bekroond op TIME World's Best Companies List

Assurant, Inc. (NYSE: AIZ), een toonaangevende wereldwijde zakelijke dienstverlener die belangrijke consumentenaankopen ondersteunt, beschermt en verbindt, is opgenomen in de TIME-lijst van World's Best Companies 2023. Deze prestigieuze prijs wordt uitgereikt door TIME en Statista Inc., het wereldwijd toonaangevende statistiekenportaal en de leverancier van industriële ranglijsten. De prijslijst werd bekendgemaakt op 12 september 2023 en kan momenteel worden bekeken op de website van TIME.

De World's Best Companies 2023 ranglijst is een uitgebreide analyse uitgevoerd om de best presterende bedrijven over de hele wereld te identificeren.

Ze werden geïdentificeerd aan de hand van verschillende dimensies, waaronder:

- Tevredenheid van werknemers: De enquêtes werden uitgevoerd in 58 landen, waarbij gegevens werden verzameld van ongeveer 150.000 deelnemers. De evaluatie omvatte directe en indirecte aanbevelingen van bedrijven en evaluaties van werkgevers op het gebied van imago, sfeer, arbeidsomstandigheden, salaris en gelijkheid door geverifieerde werknemers.

- Inkomstengroei: De bedrijven die een omzet genereren van ten minste US $ 100 miljoen in 2022 en een positieve omzetgroei laten zien van 2020 tot 2022 werden in aanmerking genomen.

- Duurzaamheid (ESG): Beoordeeld op basis van ESG-gegevens onder gestandaardiseerde KPI's uit de ESG Database van Statista en gericht gegevensonderzoek.

"Het is een eer om te worden opgenomen in de TIME-lijst van World's Best Companies 2023", zegt Keith Demmings, president en CEO van Assurant. "Onze cultuur is een belangrijke onderscheidende en versterkende factor terwijl we blijven groeien - het versterken van belangrijke klantrelaties in de markten voor mobiele apparaten, auto's en woningen, terwijl we een innovatiementaliteit stimuleren om duurzame groei te stimuleren. De kracht van onze mensen en onze collectieve toewijding als doelgerichte wereldwijde organisatie zullen ons succes mogelijk blijven maken."